الجماعة المسرحيه - قصر ثقافة المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الجماعة المسرحيه - قصر ثقافة المنصورة

Avans-Mans

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

رساله الي كاست حقوق

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جانيت
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
جانيت

رساله الي كاست حقوق Empty
مُساهمةموضوع: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 0:19

كل سنه وانتم طيبين
بجد انا زعلانه منكم علشان محدش بيسال عليا ونستوني رغم اني مش نستكم ابدا
انا عشت معاكم اجمل ايام حياتي اللي بتمني من ربنا اننا نفضل كده علي طول
كان نفسي ابقا معاكو في رمضان
بس ان شاء الله تتعوض
عوزه اقولكم انكو بجد وحشتووووووووووووووووووووووووني مووووووووووووووووووت
كلكوا ابقو اسالو عليا دا احنا كلنا عيش وملح

والعيش والملح مايهونش غير ع ولاد .........................

كملوها انتو بقا
hazembasher
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
hazembasher

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 5:00

الله عليكى ياأيه ياريت اضم صوتى لصوتك فى الرساله الحلوه دى لأ نى هيا فعلا متهنش غير على ولاد الحرام دا ياشيخا والله دا ولا فيلم الفرح بس الصوره دى حلوه اوى ياأيه سعودى دى ولا كله صينى بس اتصدقى دا عايزا واحد من بانجلادش يحرسها ياجماعه صيحيح اللى ميعرفش أيه دى طبعا صوت جميل قدموا لنا الاستاذ سمير العدل وانا بعتبروا مستقبل حقوق القادم مثال اجيال ممتازه امثال هدى عاطف واسماء السيد ولكن هنا سوف نقع فى انها تمتاز بالصوت الجيد شكرا ياأيه احيكى على الرساله دى واضم صوتى لصوتك وعلشان كدا اضم صوتى لصوتك انى دا يكون مناقشه بين كاست حقوق وياريت يشارك معنا كاست حقوق 2008
2009
وانشاء الله اول ماارجع هخالى كاست 2010 يخش معانا
انتظروا حقوق الايام القادمه مع محمد عزت مفيش مستحيل المخرج اللى بدأ يعشق البلاى استيشين واد ياعزت اوعى تجيب ايتو يلعب معانالا رنالدينيو يزعل مننا واحنا مش اد زعل الاجانب ياأستاذولاايه
اخبار تهم كاست حقوق
توفى يوم 12/8/2009 الدكتور زين بدر فراج نتيجة حادثه بالطريق الساحل الشمالى وهو رئيس قسم القانون الدولى العام الاسبق رحمه الله عليه هو واسرته كامله وزوج ابنته الكبرى
جانيت
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
جانيت

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأحد 16 أغسطس 2009 - 20:22

الله عليك انت يا عم حازم
ايه الكلام ده
هوا مبالغه كبيره قوي وكتير قوي عليا انا يادوب بتوته علي قدي
وانا مش بحلم اكون اكتر من كده
وياريت فعلا دي تكون دردشه لكاست حقوق القديم والجديد
محمد عزت
عضو نشيط
عضو نشيط
محمد عزت

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالسبت 29 أغسطس 2009 - 17:54

والله يا ايه انتى عارفه انك وحشانا كلنا جدااا وماحدش بينساكى بس موضوع النت ده كان مقفل شويتن ودلوقتى احسن .. ترجعى بالسلامه
وانت كمان ياعم حازم انا جايب مهاجم صومالى جامد معاه الفناله رقم 9 ماجرها من عند اصاله .. بس واد فرود

وان شاء الله كاست حقوق احسن ............انشاء الله
hazembasher
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
hazembasher

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالثلاثاء 8 سبتمبر 2009 - 21:13

اصحووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا حازم بشير وصل وصل الفرعون العاشق جاهز لنزول ارض الملعب
hazembasher
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
hazembasher

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالثلاثاء 8 سبتمبر 2009 - 21:14

وانزل علشان خاطرى بعودة شمس الزناتى
elhoot
عضو نشيط
عضو نشيط
elhoot

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأربعاء 9 سبتمبر 2009 - 20:27

ازيك يا اية واحشانا واللة وتحية لشمس الزناتى
عبدالله عبدالعزيز
عضو نشيط
عضو نشيط
عبدالله عبدالعزيز

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 7:54

اية يا عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل وحشتينا وانا بهنيكى على موضوعك دة .... وسلامى لحزوم الجااااااااامد........والكنج عزت ملك البلاى ستيشن اللى مضيع كل فوسنا على اليلاى ستيشن ............. اشطة ياشوووووووووووووووووووووووورت
عبدالله عبدالعزيز
عضو نشيط
عضو نشيط
عبدالله عبدالعزيز

مُساهمةموضوع: رد: رساله الي كاست حقوق   رساله الي كاست حقوق I_icon_minitimeالأربعاء 7 أكتوبر 2009 - 7:55

اية يا عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل وحشتينا وانا بهنيكى على موضوعك دة .... وسلامى لحزوم الجااااااااامد........والكنج عزت ملك البلاى ستيشن اللى مضيع كل فوسنا على اليلاى ستيشن ............. اشطة ياشوووووووووووووووووووووووورت

رساله الي كاست حقوق
صفحة 1 من اصل 1